Partnerzy strategiczni
Orlen
Światowy Tydzień Działania 2025: Partnerstwa dla gospodarki przyszłości

Kampania 17 Celów zaprasza na Światowy Tydzień Działania 2025, który odbędzie się w dniach 19-26 września. Wydarzenie skoncentruje się na budowaniu partnerstw na rzecz zrównoważonej gospodarki przyszłości, a jego kulminacją będzie główna konferencja 25 września w Warszawie. Celem jest pokazanie, że działania na rzecz Agendy 2030 są fundamentem nowoczesnego i odpornego rozwoju. Partnerem wydarzenia jest redakcja Green-news.pl

Czy rozwój może być zrównoważony, gdy świat przeżywa turbulencje? Co oznacza odpowiedzialne przywództwo w czasach zmian klimatycznych, społecznych i gospodarczych? Jak pogodzić cele strategiczne firmy z koniecznością adaptacji do zmian?

Odpowiedzi szukamy wspólnie – podczas Światowego Tygodnia Działania na rzecz Celów Zrównoważonego Rozwoju, organizowanego przez Kampanię 17 Celów. W dniach 19–26 września 2025 Polska po raz kolejny dołącza do globalnych obchodów #Act4SDGs. Wydarzenia zaplanowane w ramach Tygodnia mają jedną ambicję: pokazać, że działania w duchu Agendy 2030 nie są dodatkiem – ale fundamentem nowoczesnego i odpornego rozwoju. Co ważne, one już się dzieją, a Tydzień ma nas zatrzymać i pozwolić skupić na nich uwagę.

19–26 września 2025 | Główna konferencja: 25 września, Warszawa – Centrum Kreatywności Targowa

Zapisz daty, zarejestruj się, zaangażuj swój zespół lub instytucję: www.kampania17celow.pl

W tym roku motywem przewodnim Tygodnia będzie "Działajmy dla gospodarki przyszłości" – hasło, które podkreśla rolę biznesu, instytucji i lokalnych społeczności w budowaniu odpornego, sprawiedliwego i zrównoważonego systemu gospodarczego.

Sześć dni, wiele tematów, jeden cel – zrównoważona przyszłość

Tegoroczna edycja odbędzie się pod hasłem „Działajmy dla gospodarki przyszłości”. Przez cały Tydzień zaplanowane są wydarzenia tematyczne wokół takich zagadnień jak:

  • efektywne wykorzystanie zasobów i zmiana zachowań konsumenckich (GOZ)
  • zarządzanie ESG i kompetencje przyszłości
  • zrównoważony rozwój miast i rola partnerstw lokalnych
  • nierówności społeczne i ich oddziaływanie na biznes

Każdy dzień przyniesie nowe spojrzenia i konkretne narzędzia – od premier raportów, przez webinaria i warsztaty, po spotkania z ekspertami.

Główna konferencja – 25 września: Efektywne strategie dla przyszłości

We czwartek, 25 września, w rocznicę przyjęcia Agendy 2030 przez ONZ, odbędzie się główna konferencja Światowego Tygodnia Działania w Centrum Kreatywności Targowa w Warszawie. Konferencja Efektywne strategie dla przyszłości przypadnie na Światowy Dzień Działania. W programie:

  • keynote speech i możliwość zadawania pytań Zuzannie Skalskiej, inspirującej mówczyni z Futures Thinking
  • aktualny obraz realizacji Celów Zrównoważonego Rozwoju w Polsce
  • najnowsze dane statystyczne i rekomendacje dla biznesu
  • prezentacja dobrych praktyk i narzędzi ESG
  • sesje panelowe, prezentacje przy stolikach i networking
  • premiera nowej odsłony portalu Kampanii 17 Celów i dedykowanej sekcji „Zrównoważone miasta”
  • aktualizacja Przewodnika legislacji ESG i zapowiedź nowych narzędzi dla firm

Partnerstwa, które mają znaczenie

Tydzień Działania to wspólne przedsięwzięcie szerokiego grona partnerów merytorycznych, medialnych i instytucjonalnych. Partnerami strategicznymi tegorocznej edycji są InPost, Orange, Rekopol Organizacja Odzysku Opakowań i Stena Recycling. Wśród patronów medialnych znalaeźli się Onet, Forbes, eco-economia, NNO, Green-news.pl, Portal Ochrony Środowiska i szereg innych instytucji.

– Liczne, działające już na polskim rynku przykłady pokazują, że partnerstwo to klucz do skutecznego wdrażania Celów Zrównoważonego Rozwoju. Tylko wspólnie – biznes, administracja, NGO i edukacja – jesteśmy w stanie zmieniać systemy, a nie same zachowania – podkreśla Małgorzata Greszta, inicjatorka Kampanii 17 Celów.

Nowości tegorocznej edycji:

  • okrągły stół i premiera raportu „Talenty ESG” – 23 września w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie
  • webinary tematyczne i pakiety edukacyjne dla MŚP, dostawców i uczelni
  • wspólna akcja promocyjna w mediach i sieciach społecznościowych

Agenda 2030 to plan, który dotyczy każdego. Niezależnie od branży, skali czy lokalizacji – wszyscy mamy coś do zrobienia. Zachęcamy do działania wspólnie!

KATEGORIA
STYL ŻYCIA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies