Partnerzy wspierający
KGHM Orlen Tauron
Pure City rozwija sieć ładowarek. Punkty są nietypowe, bo to jednocześnie nośniki reklamy

Do końca września stacji ładowania ma być 15, ale firma ma zabezpieczone ponad 120 lokalizacji w całej Polsce

Na pierwsze punkty ładowania Pure City można się natknąć od listopada 2022 r. Ładowarki od firmy ze złączem typu 2 znajdują się na nośnikach reklamy (tzw. totemach reklamowych) – 55-calowych ekranach LED. Najczęściej są zlokalizowane przy centrach handlowych. Aby z nich skorzystać, potrzebna jest aplikacja.

Przeczytaj też: Green-Cell rozkręca e-rowerową rewolucję

Spółka właśnie poinformowała, że jej sieć powiększy się do co najmniej 123 stacji ładowania (na tyle lokalizacji ma podpisane umowy). Do 2025 roku punktów ma być ponad 750. Jak przekazało green-news.pl Pure City, do końca września 2023 r. funkcjonować ma 15 stacji. Później uruchamiane będą kolejne.

Ekrany – zapewnia firma – służą nie tylko prezentacji treści reklamowych. 10 proc. czasu reklamowego ma być przeznaczone m.in. na materiały dotyczące zmian klimatycznych.

Przeczytaj też: Fabryki Izery nie ma, są za to krytyczne wnioski NIK

Przy stacjach Pure City współpracuje z Elocity i zielonogórską firmą stacjeladowania.com. Elocity jest dostawcą systemu zarządzania, natomiast drugi z partnerów odpowiada za montaż stacji i koordynuje odbiory Urzędu Dozoru Technicznego.

Na potrzeby totemów reklamowych i ładowarek zabezpieczono dostawy zielonej energii. Firma ma umowy na pozyskanie gwarancji pochodzenia z farmy wiatrowej, a także biogazowni rolniczej.

KATEGORIA
E-MOBILNOŚĆ
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies