Serwis z filmami dla dorosłych rusza z serią materiałów poświęconych ochronie środowiska i walce ze zmianami klimatu. Wpływy z kampanii wesprą organizację ekologiczną
Pornhub, platforma z treściami dla dorosłych, uruchomiła dziś kampanię na rzecz ochrony środowiska. W serwisie powstanie nowy kanał Pornhub Sexstainability.
– Chcemy edukować naszych użytkowników w sposób, który będzie mieć dla nich znaczenie, nie kolidując z zainteresowaniem treściami na Pornhub. Dlatego zdecydowaliśmy się pożenić dwie rzeczy, które ludzie naprawdę lubią: seks i zrównoważony rozwój. Stworzyliśmy filmy instruktażowe, które zachęcają użytkowników do bardziej zrównoważonego stylu życia – powiedział Corey Price, wiceprezes Pornhub.
Platforma ma już na swoim koncie serwis poświęcony „zabawnej, perwersyjnej pornografii przyrodniczej” #BeeSexual. Miał on zwrócić uwagę na problem wymierania pszczół. Innym przykładem zaangażowania Pornhub w kampanię społeczną był film o najbrudniejszej plaży na świecie, poświęcony śmieciom i zanieczyszczeniu środowiska.
Przeczytaj też: Mniej miodu w 2020 roku. Powód? Kryzys klimatyczny
Nowa kampania nosi nazwę „Sexstainable” i nawiązuje do angielskiego słowa „sustainable”, czyli zrównoważony. Chodzi w niej o to, żeby przestać zajmować się penetrowaniem zasobów naturalnych i zacząć działać w bardziej zrównoważony sposób. W kampanię zaangażowana jest szwedzka agencja interaktywna ODD Company.
Przez miesiąc na platformie będą dostępne treści pod zbiorczym tytułem Sextainable JOI (jerk off instruction), w których występują gwiazdy Pornhub. Na nagraniach podpowiedzą, jak „zdrowo zasiać”, czyli sadzić drzewa, dadzą wskazówki „na łonie natury” dotyczące zrównoważonych zakupów i wskażą, za które kurki pociągnąć, by oszczędzać wodę.
Przeczytaj też: Łąka, która niweluje smog
Za każde wyświetlenie treści Sextainable JOI Pornhub zapłaci 10 centów na rzecz organizacji prośrodowiskowej 2030 or Bust, której celem jest łagodzenie kryzysu klimatycznego poprzez zmianę naszych codziennych nawyków.
Czy to przystoi, aby organizacja zajmująca się ochroną środowiska sięgała po takie metody? – Jesteśmy podekscytowani mogąc współpracować z Pornhub przy propagowaniu informacji, że kryzys klimatyczny można zażegnać i działając wspólnie jesteśmy w stanie w stanie tego dokonać – mówi dyrektor wykonawczy 2030 or Bust, Laughlin Artz. Warto dodać, że działania Pornhub mogą okazać się skuteczniejsze niż jakichkolwiek innych organizacji czy mediów. Filmiki o środowisku na tej platformie mają szansę trafić do odbiorców, którzy innym kanałem o kryzysie klimatycznym nigdy by się nie dowiedzieli.
Przeczytaj też: Brudne powietrze kosztuje nas biliony dolarów
ODD Company odpowiadała wcześniej m.in. za kampanię karmników zrobionych z pudełek po ciasteczkach, promocję wegańskich połowów ryb, kafejek rowerowych i płaszcza do przytulania. Jest cenioną agencją marketingową osiągającą duże sukcesy w mediach społecznościowych.
Zjęcie: by Boba Jaglicic on Unsplash