Autor bloga Jeden Samochód Mniej opowiada o tym jak rowery towarowe zmieniają miasta, jak mogą wyglądać huby przeładunkowe
Elektromobilność rowerowa w Polsce nie ma wsparcia, rozwija się organicznie. Subsydiowana, jak pokazują przykłady z różnych krajów, realnie pomaga ograniczać ruch samochodów w centrach miast, zmienia je na bardziej dostępne. Oszczędza czas, zdrowie i pieniądze.
Krzysztof Gubański, aktywista miejski, prowadzący blog Jeden Samochód Mniej wyjaśnia w tym podcaście z czym wiąże się rowerowa rewolucja w miastach, na własnym przykładzie pokazuje, że rowerem cargo (pełniącym funkcję roweru rodzinnego) można jeździć cały rok, dlaczego rozwijają się rowerowe marki premium.
W tym podcaście odpowiadamy na pytania:
– rozmawiała Agata Rzędowska.
Więcej na temat rowerowych trendów dowiesz się z artykułów:
Romet zyskuje na rowerowym trendzie
TrybEco, polski startup przejmie Volt Scooters
Rower - wielki nieobecny podczas COP26
Wypożyczamy rowery niezależnie w jakiej części świata mieszkamy - podsumowanie ośmiu lat badań
Luksusowe rowery od Luisa Vuitton'a
oraz najnowszej książki wydawnictwa Wysoki Zamek „Rowerowe miasto. Holenderski sposób na ożywienie miejskiej przestrzeni” napisanej przez Melissę i Chrisa Bruntlett